5

Syawwal 1432

Tahun ni tak sempat jumpa masa Ramadhan...tapi alhamdulillah dapat jugak jumpa lepas raya. Masa Wani dengan Farhana balik Malaysia haritu, kitorang sempat jumpa sekejap, tapi asing-asing. Masa Farhana ada kat rumah Iimaan, Wani takde. Masa Wani singgah KL makan-makan, Farhana takde. Tapi takpe. Siapa yang tak datang boleh tengok gambar. Gambar kat rumah Iimaan suruh Iimaan upload.

 Pilih makanan
Drinks
Ummu's
Yang tak datang jadi hantu.
Kak Fizah Jalil punya makanan
Salmon salad. Rasa sebijik macam ikan terubuk tapi kak Seri takmau rasa jugak.
Makanan lagi
Tomyam + pasta
Hampir habis


5 comments:

i-alice said...

eh Kak Sarah tak bawak suami dia sekali ke hahaha

weyh, ada ke gambar yang elok kat rumah Iimaan? kte cek balik. Letak video Kak Fizah J pun boleh kot hehe

Maryam said...

haa..ada je kalau tak silap. Kalau tak letak video Kak Fizah haha mesti dia kelu kalau awak letak betul2.

Anonymous said...

kak sarah??? kenapa tibe2 iimaan tny mcm tu?

Ummu said...

sbb gmbr hantu tu kak sarah sorg. suami dia takde. suami dia kat luar lah (konon2)

Anonymous said...

min: korg mkn kt ne. cm best je